مراحل ثبت شکایت


1- جهت ثبت شکایات مربوط به اپراتورها (مخابرات ، همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و مبین نت) به سایت اینترنتی آن شرکت در صفحه اول مراجعه ( و یا بر روی نام اپراتور کلیک کنید) و شکایت خود ا ثبت نموده و کد 16 رقمی دریافت نمایید.

2- در صورت عدم رسدگی اپراتور کد 16 رقمی را در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ثبت نمایید.

3-  در صورتی که تا 14 روز کاری از طرف  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری در خصوص شکایت شما صورت نپذیرفت شکایت خود را همراه با کد 16 رقمی در کادر ذیل ثبت نمایید ، کارشناسان ما در اولین فرصت به شکایت شما رسیدگی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.



ثبت شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - محدوده جغرافیایی استان همدان